Site-uri de pariuri cu servicii de top pentru clienți

Site-uri de pariuri cu servicii de top pentru clienți

Este important să știi că pariurile online pe platformă nu înseamnă că tu joci împotriva … mașinii, deoarece fiecare operator are mulți oameni care lucrează pentru divertismentul tău și poți intra în contact cu ei (prin serviciul clienți). Modurile de a comunica variază la fiecare companie, iar anumite case de pariuri oferă o paletă largă de opțiuni și le poți contacta prin orice canal disponibil, în timp ce altele au modalități convenționale de a fi contactate. Este de asemenea important să știi orele de funcționare, ce operatori lucrează 24/7 și care au un serviciu de chat în direct.

Citește mai jos site-urile de pariuri care oferă servicii de top clienților.

CASA DE PARIURITREI AVANTAJE DE BAZĂ
L1170664W000663betano logo
4.35/5 - 17 voturi
  • 24/7 Customer Service
  • Live Chat
  • Telefon
  • Email
L1200662W001197favbet logo
4.14/5 - 7 voturi
  • 24/7 Customer Service
  • Live Chat
  • Telefon
  • Email
L1203414W001173mozzartbet logo
3.33/5 - 3 voturi
  • 24/7 Customer Service
  • Live Chat
  • Telefon
  • Email
L1160651W000195netbet logo
4.50/5 - 2 voturi
  • 24/7 Customer Service
  • Live Chat
  • Telefon
  • Email
L1173062W000807sportingbet logo
4.50/5 - 2 voturi
  • 24/7 Customer Service
  • Live Chat
  • Telefon
  • Email
L1160659W000328superbet logo
4.63/5 - 8 voturi
  • 24/7 Customer Service
  • Live Chat
  • Telefon
  • Email
L1160657W000330unibet logo
4.80/5 - 5 voturi
  • 24/7 Customer Service
  • Live Chat
  • Telefon
  • Email
L1160650W000194winmasters logo
4.40/5 - 5 voturi
  • 24/7 Customer Service
  • Live Chat
  • Telefon
  • Email

Care este legătura între departamentul de servicii clienți a unei case de pariuri și Vince Lombardi ? Lombardi a fost unul dintre cei mai mari antrenori din istoria fotbalului american. Un pionier, un inovator și cu mult înaintea timpului său. Succesele sale numeroase sunt deseori legate de citatele sale inspiraționale. Unul dintre ele era “durează câteva luni să găsești un client și doar câteva secunde să-l pierzi”. Un mare adevăr care se aplică în orice tranzacție în viață și care se aplică și pariurilor.

O casă de pariuri poate oferi cele mai bune cote, o bogăție de evenimente, handicap asiatic, streaming live, pariu live, aplicații mobile, și o varietate de metode de tranzacționare, dar poate să aibă un departament de relații cu clienții modest, care poate strica totul.

Serviciul pentru clienți la o casă de pariuri trebuie să acopere multe zone. Ușurința cu care cineva poate comunica cu site-ul de pariuri, amabilitatea cu care va fi întâmpinat, dar și ajutorul și răspunsurile primite sunt printre acestea. Totuși, pentru a experimenta aceste servicii, trebuie să ai în vedere doi parametri importanți, orele de activitate și metodele de comunicare.

Serviciul clienți și orele de funcționare

Primul lucru pe care trebuie să îl verifici este acela al programului serviciului clienți. Dacă poți intra în contact cu ceea ce numim “serviciu clienți” la ora la care ai nevoie. Asta, desigur, depinde de tipul pariorului. Dacă îi place să parieze pe NBA, atunci serviciul de 24 de ore este important pentru el. Dacă pariază mai mult în weekenduri, cu siguranță va dori să evite o casă de pariuri care are un serviciu pentru clienți doar în timpul săptămânii.

Metode de comunicare

Pentru cei mai tineri, chat-ul live este cea mai ușoară metodă de comunicare. Pentru pariorii mai tradiționaliști, comunicarea prin telefon este mereu preferabilă. Nu uita să verifici dacă metoda pe care o preferi este disponibilă pe site-ul case de pariuri.

În zilele noastre, metodele de comunicare disponibile sunt mai avansate, iar multe site-uri oferă serviciul „Te sunăm noi” prin intermediul aplicațiilor.

ShareCitește și Newsletter